Elikkäs joo! Olen lihonnut noin 12 kg vuoden aikan joten nyt olisi korkea aika pudottaa se ! Hampaani poistettiin juuri leikkaamalla joten liinkuntaa ei hirveästi saa harrasta.. Parin päivän kuluttua aloitan dieetin, ja sen dieetin alotan Ns. Rasvanpolttokeitolla jolloin jo viikossa laihtuu noin 5-8 kg, joo tiedän ei kovin terveellistä mutta nyt on saatava painoa pois ja nopeasti että motivaatio laihduttamiseen säilyy :) Olen eronnut noin 3 kk sitten ja alkuhan oli vaikeaa muttan nyt on taas elämä voittanut :)  olen saanut kiinostuksen elämään ja itsetuntoni on noussut koska ei tarvitse elää enää hounoissa suhteessa. Eli olen 8 vuoden jälkeen taas yksin ja sinkkuna aionkin pysyä jonkin aikaan :) Muutama kuukausi sitten itkin ja inisin sitä että olen lihava siis lievästi ylipainoinen koska olen aina ollut erittäin timmissä kunnossa. Suhteeni edelliseen mieheen oli rankka ja jotenkin vaan ajatusmaailmaan eivät kohdanneet koskaan. Itsetuntoni on ollut aina heikko varsinkin parisuhteessa koska tuntuu että en riitä toiselle, en vaikka mitä tekisin. Eli olen ajatellut että yksin parempi elää laittaa elämä kuntoon ja katsella sitten jos sitä jonkun ihmisen kanssa voisi viettää loppuelämänsä ! Mutta nyt aion keskittyä vaan ja ainoastaan liikuntaa ja terveelliseen elämän tapaan.. Ja onneksi on ystäviä jotka siinä mua auttavat :) Love Janita